21 Jump Street Wiki
Advertisement
21 Jump Street Wiki
21 Jump Street (TV series) Seasons
1 2 3 4 5

Season 1 of 21 Jump Street ran from April 12, 1987 to June 28, 1987. It contains 13 episodes.

Summary[]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent massa elit, sollicitudin id nisi quis, convallis fringilla eros. Quisque in mi nec arcu pulvinar gravida. Ut sodales molestie libero vel scelerisque. Integer non metus at odio lobortis sagittis. Ut placerat diam eu leo posuere, at viverra est aliquam. Phasellus in gravida justo. In at libero congue, volutpat libero in, rhoncus est. Vivamus luctus porttitor feugiat. Cras a tincidunt lorem, in tincidunt libero. Proin vel lorem id risus hendrerit fermentum. Nullam ultricies rhoncus faucibus. Sed non dolor rhoncus, blandit tellus at, tempus libero. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Aenean finibus lobortis turpis, quis pulvinar lacus mollis ut.

Etiam ac laoreet urna. Praesent enim tellus, tincidunt a fermentum sed, pretium eu velit. Integer fermentum eros lorem, a malesuada nulla pellentesque placerat. Nullam lacinia felis in magna rutrum sollicitudin. In fermentum mauris nec tellus pharetra tincidunt. Donec eu pretium sem, vel auctor quam. Donec arcu mauris, sodales sit amet arcu id, venenatis accumsan est.

Plots[]

Cast[]

Main Cast[]

  • f
  • f
  • f
  • f
  • f
  • f

Recurring Guest Stars[]

  • f
  • f
  • f
  • f
  • f

Prominent Guest Stars[]

  • s
  • s
  • s
  • s
  • s

Recurring Co-Stars[]

  • a
  • a
  • a
  • a

Notes & Trivia[]

  • a
  • a
  • a
  • a

Episode Guide[]

No. in
series
No. in
season
Title Directed by Written by Original air date
1 & 2 1 & 2 21 Jump Street (episode) Kim Manners Patrick Hasburgh,
et al.
April 12, 1987
S1E1.jpeg Tom Hanson gets assigned to Jump Street, which is a unit that uses young-looking cops to bust juvenile crime.
3 3 America, What a Town Larry Shaw Patrick Hasburgh
et al.
April 19, 1987
America000.jpeg Detective Hoffs is assigned to look after an exchange student from Poland.
4 4 Don't Pet the Teacher Les Sheldon Patrick Hasburgh
et al.
April 26, 1987
143560.jpeg Hanson investigates a series of breaking and entering incidents.
5 5 My Future's So Bright, I Gotta Wear Shades Gary Winter Patrick Hasburgh,
et al.
May 3, 1987
250803.jpeg The gang investigates a group of wealthy "prep" boys suspected of murdering a young woman on the lower income side of town.
6 6 The Worst Night of Your Life Rob Bowman Patrick Hasburgh,
et al.
May 10, 1987
143558.jpeg Hoffs goes under cover to find the pyromaniac who is terrorizing an exclusive girls school.

Reception[]

Gallery[]

Advertisement